Sidor

torsdag 3 oktober 2013

Shimano 2500 Gt-Rc problemet löst?

Fick idag ett mejl från butiken som skickat rullen tiil Normark.
Min rulle är kasserad, jag får dock ingen likadan tillbaka.
Fick istället priset för rullen tillgodo i butiken.
Blir ingen likadan rulle. Vågar inte med risk för att den med ska ge mej problem! Har beslutsångest med vilken rulle jag ska välja?
Eller vilka rullar. Vill helst ha likadana rullar på mina borrespön.
Det av den anledningen att jag vill rullarna ska fungera och reagera likadant.
Funderar på allt från Stradic, Sienna som fått riktigt bra betyg trots sitt låga pris.
Har en vän, Svenne som fiskat med en Sienna i två år och den fungerar väldigt bra fortfarande, frambromsad
Även Aernos lockar lite.
Kanske byter jag helt märke och provar Okuma el Cardinal?

Kom gärna med egna erfarenheter och förslag på rullar ni anser fungerat bra.
Börjar luta mer åt frambromsad i alla fall. 

Med vänlig hälsning, Tobbe 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar