Sidor

lördag 10 augusti 2013

Lite sommarfiske till stekpannan

Nu är det allt för länge sedan det blev något skrivet av mej. 
Har ju som sagt även införskaffat mej en Go Pro men får inte riktigt tummen ur!
Kan bara bli bättre än vad det blivit hittils.
Gjorde man filmer med samma kvalité som Gäddgapet gör så skulle det kännas helt ok:).

Blev i alla fall lite fiske på borre. Körde bottenmete med sarv. Svårt att säga ngt exakt djup då jag provar flera olika platser nu innan det rätta borrefisket drar i gång men ca 2m skulle jag tro att djupet är.

Detta passet toppade en borre på ca 1100 gram. Grymma fighter nu!
Den tog på en liten sutare som åkte med när jag ordnade beten.

Tog med tre mindre hem, inte mkt som slår panerad borre med färskpotatis och skirat smör!

Under rensningen skar jag mej i fingret rätt skapligt. Måste då säga att plåstret/tejpen på bilden är riktigt bra tycker jag.
Har användt den i flera år och inte hittat någon som jag tycker är bättre.

Fäster även om man är lite blöt om händerna.
39 kr på Apoteket.

Tobbe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar