Sidor

fredag 13 januari 2012

I väntans tider...

Nu har jag renoverat i exakt 3 månader. Levt i byggdamm, flyttkartonger och total röra. Har nu ca 2 veckor kvar innan man kan kalla det ett hem. Jag har tack vare detta missat hela denna fantastiska milda höst. Först nu när kylan kommer börjar man känna att tid kommer att finnas över...
Hur som helst - fördelen med detta är att jag åtminstone kunnat lägga upp en saftig planering inför olika projekt inför vårvintern. Samt ha ett enormt fiskesug och mycket ska till för att trötta mig. Jag känner mig farlig helt enkelt... :)
Fram tills kommande pass får man leva på gamla meriter. Tittar tillbaka på gamla bilder och tänker på de senaste lyckade och mindre lyckade passen. På grisar som varit såå nära men vunnit matchen, som man senare nu kan vinna enorm revanchkänsla för...
Hoppas att jag kan inom hyffsdat kort ladda upp nya suggor på sajten här. Snart är jag där ute! Har lite heta idéer om nya vatten som rimligen borde kunna hysa riktiga mammothpikes!!!
Skickar in i detta inlägg lite OLD opubliserat ögongodis från en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. 17 kg kärlek.....

/Michael "Suggan" Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar